מבצעים מיוחדים
0 0.00

תה וחליטות צמחים, כדאי ולא רק למצוננים

תה בלימון אינו רק משקה פופולרי, הוא אחת מתרופות הסבתא הידועות ביותר. אולם כדאי מאוד לשתות תה צמחים וחליטות לא רק בעונת החורף. זה חשוב לא רק למצוננים. יש עוד מגוון רחב של יתרונות בריאותיים.

הפעם נספר על כמה סוגי תה וחליטות אשר יחללו פלאים לסובלים משתי בעיות מציקות. מצד אחד, יש חליטות מעולות לסובלים מקשיי שינה. מצד שני, יש חליטות טובות מאוד גם כנגד סטרס וחרדות. והן גם מועילות במגוון מצבים נוספים.

מגנוליה, הצמח העתיק וחליטת בריאות

מגנוליה ידועה בארץ בתור רשת של חנויות אופנה משגשגות. אך מקור השם הוא למעשה מאחד הצמחים המדהימים בעולם. צמח זה, שיכול לשמש ליצירת חליטה נהדרת, הוא אחד הקדומים ביותר. כבר לפני עשרות מיליוני שנים הוא שגשג בכדור הארץ. הוא גדל בעיקר ביבשת אסיה וכן במדינות מרכז אמריקה. הוא נחשב לצמח מרפא מזה אלפי שנים. בין סגולותיו הטובות של הצמח ניתן למצוא את חיזוק מערכת העיכול והרגעה רגשית. הוא מקל על סימפטומים של צינון ואף מסייע לנדודי שינה. את החליטה מומלץ להכין לא רק מפרחים אלא גם מגבעולים ואף מחלקי הצמח הקשים.

חליטות תה
צילום: Depositphotos

“מדע הפרמקולוגיה למד להשתמש במגוון צמחי מרפא. תרופות רבות מכילות וולריאן כחומר מרדים ומשרה שינה. הוא משמש גם להרגעה ולאיזון מצבי רוח”

 

פסיפלורה מסביב לעולם

חליטה מפסיפלורה הינה בעלת השפעה נהדרת. לפני שנרחיב על כך, כמה עובדות מרשימות על פסיפלורה מסביב לעולם. יש מדינות שבהן מכינים מפרי זה קינוחים וריבות. הוא משמש להכנת סירופים ומתבל משקאות חריפים. הוא מכיל שפע של ויטמין סי, אך זה לא הכל. מסביב לעולם מכירים גם סגולות נוספות של פסיפלורה כחליטה. חליטת פסיפלורה מצוינת להפחתה של חרדה ושיפור מצב הרוח. בתור חליטה טבעית וטובה, זהו צמח שיכול להועיל למגוון מצבים נפשיים קליניים. חליטה שכזאת תעזור להירדם בקלות, מפחיתה סטרס ואפילו חרדות.

ארומתרפיה נכנסת לתה שלכם

לבנדר הוא מצמחי המרפא שזכו להכרה רחבה גם ברפואת המערב. צמח זה נמצא בשימוש נרחב בטכניקת הטיפול “ארומתרפיה”. בזכות ריחו הנעים, הוא שימש גם בפולחנים קדומים כמנחת ריח לאלים. מהצמח, שגדל גם בארץ, ניתן להפיק שמני מרפא. עם זאת הוא מעולה גם כחליטה. חליטת לבנדר נחשבת למרגיעה מאוד. מסוגלת להפחית חרדות ונדודי שינה. הניחוח הנעים טוב לסובלים מעצבים מרוטים.

חליטה במקום תרופות הרגעה

מדע הפרמקולוגיה למד להשתמש במגוון צמחי מרפא. תרופות רבות מכילות וולריאן כחומר מרדים ומשרה שינה. הוא משמש גם להרגעה ולאיזון מצבי רוח. אך לא חייבים למהר לארון התרופות כאשר ניתן לצרוך חליטת ולריאן טבעית. צמח הולריאן ידוע בצבעו הוורוד והלבן. הוא נחשב לצמח רפואי עתיק יומין. בתור חליטה הוא יוכל להועיל לכם כנגד כאבי ראש, מיגרנות ועצבנות. קיימת הערכה שהוא פועל ישירות על נוירו טרנסמיטורים במוח ומכאן השפעתו המהירה. מתאים מאוד להשריית רוגע ושינה.

הצמח הטוב לשינה וגם נגד חיידקים

קמומיל, שמשמש לייצור שמן רפואי, משמש גם להכנת חליטות מצוינות. בין היתר, ידוע כי צמח זה משמש להכנת מגוון תרופות טבעיות. הוא מכיל חומרים מחטאים, טוב נגד דלקות, מרגיע כאבי פרקים וטוב גם לשרירים תפוסים. כחליטה, הוא מחזק את הגוף ומרגיע עד מאוד. מומלץ לסובלים מנדודי שינה או לסובלים מעצבנות.

0
    0
    סל קניות
    סל הקניות ריקחזרה לחנות
      Calculate Shipping
      דילוג לתוכן