מבצעים מיוחדים
0 0.00

רפואה משלימה באור הזרקורים

טיפולים באמצעות צמחי מרפא הפכו להיות פופולאריים יותר ויותר במהלך ה- 60 שנים האחרונות. למעשה, לטיפולים באמצעות צמחי מרפא יש היסטוריה עתיקה כאשר התרכובות הצמחיות עברו מדור לדור בכל התרבויות. למרות שצמחי המרפא נשכחו כתוצאה מההתפתחות שחלה בעולם הרפואה המודרנית, הם חזרו להיות טיפול נלווה לרפואה המודרנית.

צמחי מרפא הם שיטת טיפול בה מכיר ארגון הבריאות העולמי. הטיפולים ניתנים על ידי: רופאים, נטורופתים ומטפלים באמצעות צמחי מרפא בגרמניה, במדינות שונות באירופה, באוסטרליה, ניו זילנד וארה”ב. חשוב לציין שטיפול באמצעות צמחי מרפא צריך להינתן על ידי בעל מקצוע מתחום הרפואה משום שרק בעלי מקצוע שעוסקים בתחום יודעים כיצד להתאים את צמחי המרפאה לסוג המחלה.

צמחי מרפא
צילום: Depositphotos

במשך 20 השנים האחרונות מחפש עולם הרפואה שמתמקד בריפוי מחלת הסרטן דרכים יעילות לטיפול באמצעות צמחים.

צמחים רבים יכולים לטפל באינפקציות במערכת הנשימה העליונה תחת השגחה של מומחה. במהלך המעבר בין עונת הסתיו לעונת החורף יכולים פירות הסמבוסק השחורים להגן על בני המשפחה לאורך כל העונה.

כמו כן, נראה שקמומיל, מנטה, לינדן ובלזם די פופולריים. רכיבי הצמחים הללו יכולים לתרום עוד יותר כשמשלבים אותם עם צמחים נוספים כמו: פלפל שחור וקליפת לימון. דבש אורגני, אבקה, פרופוליס וג’ינסינג קוריאני יכולים לספק גם הגנה וגם לשמש כתרופה.

תה צמחים מסייע במקרים של איבוד תיאבון, בעיות עיכול או בחילות. הוא יכול לשמש גם כטיפול במחלות זיהומיות רעילות או במחלות ויראליות במערכת העיכול. בשל ההשפעות הרגולטוריות של צמחים כמו: קמומיל, לינדה, מנטה ושומר אניס הם נחשבים לבטוחים עבור טיפולים במערכת העיכול, בעיקר במקרה של קלקול קיבה כאשר הטיפול צריך להתבצע תחת פיקוח של מומחה.

גם צמחים כמו: ערבז סוככני, כמון וג’ינג’ר יכולים לסייע במקרים של איבוד תיאבון ובחילה. אוכמניות יכולות לסייע לטפל בשלשולים ויבס וקציעה יכולים לסייע לטפל בעצירות. רוזמרין, כמון ושומר יכולים לטפל בקוליטיס.

טיפולים בצמחי מרפא לכאבים קלים עד בינוניים צריכים להבחן בהתאם לתגובת הגוף לכאב. כאבים עקשניים וקיצוניים צריכים להיות מטופלים בהקדם האפשרי.
תחת פיקוח של רופא אפשר להשתמש בצמחי מרפא במקרה של כאבים מתונים עד בינוניים.

 אל תגידו שזה רק צמחים

חשוב להדגיש שלפני שמתחילים להשתמש בצמחי מרפא יש להתייעץ עם רופא מוסמך בתחום. המחשבה שהפתרון מצוי רק בצמחים ושהגישות הרפואיות האחרות לא נחוצות עלול לעלות בחיי אדם. צריכת צמח אקראי עליו שומעים מהשכן עלולה לסכן את הבריאות בצורה רצינית ולכן חשוב לדעת האם זה צמח מתאים ותחת אילו תנאים הוא נרכש ונשמר.

צמחי מרפא משמשים שטיפול משלים, בעיקר במקרים חריפים. צמחי מרפא רק תומכים בתהליך, במקרים אלו התרופה המתאימה עדיפה. מטפלים מעולם הרפואה המשלימה יכולים להשתמש בצמחי המרפא באופן יעיל במקרים של הפרעות שמתפתחות בעקבות תסמונת כרונית ומתמשכת.

 

0
    0
    סל קניות
    סל הקניות ריקחזרה לחנות
      Calculate Shipping
      דילוג לתוכן