מבצעים מיוחדים
0 0.00

צמחים והבריאות שלכם: הצמחים שיחממו לכם את החורף

בכל שנה, כשהימים הולכים ומתקצרים, מגיע החורף. בכל חורף מחדש, מתרבות המחלות, מגיעים הווירוסים, נזלת, כאבי הגרון. כאשר מחלות החורף, החיידקים והווירוסים מאיימים, יש מה לעשות. במקום תרופות, ניתן להיעזר בצמחים נבחרים, הידועים באפקט המחמם והמחזק. אז כדי שתהיו בריאים, נגיש לכם רשימה של צמחי מרפא מעולים וזמינים. כאלה שיחממו, יתנו לכם הרגשה טובה ואפילו ימנעו מחלות וויראליות רבות. כך תתגוננו מפני שפעת או התקררות.

תה קינמון

תה עם לימון נחשב לסגולה בדוקה לטיפול בגרון כואב. אבל עם כל הכבוד לתה הרגיל שכולנו מכירים, נרצה להמליץ הפעם על משהו נוסף. לקינמון יש יכולת להועיל מאוד כנגד התקררות. הוא מעולה נגד נזלת וגם הצטננות. כדי לחזק את הגוף, הוסיפו קינמון לתה החורפי שלכם. אל תחכו לגרון שיכאב, הקדימו רפואה למכה. לקינמון יש יכולת להרפות את הגוף ולחמם אותו. הוא נחשב כמועיל להפחתת סימפטומים של צינון, רעידות, שיעול, ליחה. למניעה, פשוט הוסיפו אבקה של קינמון לתה ובחשו. לדלקת גרון חריפה כדאי לגרגר חליטה עם ריכוז מוגבר של קינמון. החומר הפעיל בקינמון, סינאמאלדהיד הוא זה המעניק שני דברים במקביל. גם הריח הנעים של התבלין המתקתק וגם היעילות נגד חיידקים.

צמחים שעוזרים בחורף
צילום: Depositphotos

“במקום מעט טיפות של לימון בתה, עדיף לשתות מיץ לימון סחוט. אל תלכו על הפתרון הקל והלא מועיל, שימוש במין מוכן. סחטו בעצמכם כדי ליהנות מכל היתרונות”

 

ג’ינג’ר

לפני מאות בשנים כבר היה שימוש רב בג’ינגר, בעיקר באסיה. לצרכי תיבול וריפוי, הוא נחשב כשורש מעולה לחימום הגוף. אפשר להוסיף אותו כתבלין לאוכל או לשתייה, את השורש טבעי או כאבקה. השפעתו במקרים של התקררות מהירה ויעילה להפליא. הוא טוב גם להורדת חום, עוזר לבחילות, חיזוק מערכת החיסון. מכיל כל מיני חומרים פעילים, כדוגמת גי’נג’רולים ואחרים. חזק נגדל כל מיני דלקות, גם של מחלות חורף וגם אחרות. ידוע גם כמפחית כאבים (לרבות כאבים ראומטיים ודלקות מפרקים).

כוכב אניס

כוכב האניס הגיעו אלינו ממדינות באסיה. יש המכנים אותו גם בשם ליקוריץ. מוכר היטב בסין וויאטנם, למשל. מרפאים מסורתיים מדווחים כי כוחו רב במניעה של הדבקה במחלות. למשל, שפעת. בנוסף, הוא מועיל גם בדלקות של דרכי הנשימה. מועיל גם להפרעות עיכול. בין החומרים הפעילים ראוי להזכיר את הAnethole. זה גם החומר אשר מעניק את הטעם המיוחד.

מיץ לימון סחוט

הזכרנו בתחילה את התה הוותיק והטוב. תה עם לימון ידוע מזה שנים כמשקה חורפי מחזק אך שימו לב. במקום מעט טיפות של לימון בתה, עדיף לשתות מיץ לימון סחוט. אל תלכו על הפתרון הקל והלא מועיל, שימוש במין מוכן. סחטו בעצמכם כדי ליהנות מכל היתרונות. מיץ הלימון מחזק מאוד את המערכת החיסונית. שפע של ויטמין סי ומרכיבים נוספים שיועילו נגד הצטננות, נגד נזלת וכל יתר מחלות החורף. מעולה לחיזוק הגוף גם בזכות נוגדי חמצון חזקים.

ציפורן

ציפורן הינו תבלין חשוב, הניכר לא רק בטעמו. התבלין הזה הינו אנטי פטרייתי וגם אנטי דלקתי. יכול לסייע במקרי שפעת וגם למנוע הצטננות. דרך טובה מאוד לשימוש תהיה להכין חליטה מציפורן. ניתן גם להרתיח. בין המרכיבים המעניקים לציפורן את היעילות ניתן להזכיר את הפלבונואיד. כיצד זה עוזר במניעה של נזלת? בזכות סגולות כמו הרחקת חיידקים. נחשב למועיל גם לסובלים מאלרגיות.

0
    0
    סל קניות
    סל הקניות ריקחזרה לחנות
      Calculate Shipping
      דילוג לתוכן