מבצעים מיוחדים
0 0.00

פתרון טבעי וזול לטיפול במחלות מעיים

מחלות כגון קרוהן וקוליטיס מכונות בלועזית IBD – Inflammatory Bowel Diseases , הן עשויות לפגוע במעי בצורות שונות. חלק מהחולים מטופלים באמצעות ניתוחים, ולא תמיד ביעילות מקסימלית. חלק מהחולים מטופלים באמצעות סטרואידים. במיוחד בשעה שחווים התקפים חריפים, כלומר התלקחות של המחלה. יש עוד שורה של תרופות בעלי יעילות מסוימת. אך לצד כל אלה, מסתבר כי קיים פתרון טבעי, זול וללא כל תופעות לוואי.

פתרון זה חייב להגיע למודעות של כל מי שחולה במחלה. כדאי לכל הפחות לנסות זאת, אפילו במקביל לקבלת טיפול רפואי סטנדרטי. כאשר ההשפעה תימצא כדרמטית, אפשר להתייעץ עם הרופא, ייעוץ לגבי הפחתת המינון של תרופות אחרות ואפילו הפסקת השימוש בהן.

החוקרים הברזילאים מכריזים: מצאנו פתרון ראוי לציון

מערכת הבריאות בדרום אמריקה מתקשה לספק פתרונות מספקים לאחוז ניכר מקרב האוכלוסייה. אי לכך, שוקדים מדענים במדינות כגון ברזיל על חיפוש אחר פתרונות טבעיים וזולים. פתרונות שיוכלו להקל על החולים. לאחרונה, פורסמה חוות דעת של מדענים מברזיל אשר טוענים כי קיים פתרון טבעי, יעיל וזול. מענה לטיפול במחלות מעי וזהו לא אחר מאשר התבלין המוכר כורכום.

כורכום
צילום: Depositphotos

“החוקרים הברזילאים מציינים כי נבדקו כמה וכמה צמחים הידועים בתור משפרי דלקות. מכל הצמחים שנבדקו, ההשפעה הדרמטית על חולי קרוהן וקוליטיס הייתה של שורש הכורכום”

 

קרוהן וקוליטיס עשויים להביא להתפתחות נגעים או כיבים במערכת העיכול. לפעמים הבעיה בכל המעי ולפעמים בחלקים ממנו. אחוז ניכר מהחולים חווה תקופות קשות מאוד של התלקחות ולאחר מכן הטבה מסוימת. שילוב של גורמים כגון מערכת חיסונית חלשה ופעילות מוגברת של חיידקי המעיים מביאים למצב זה. תבלין הכורכום, כך דווח, מציג יכולת אנטי דלקתית חזקה מאוד. השילוב עם חומרים נוגדי חמצון הוא זה שככל הנראה מביא לשיפור עצום במצבם של החולים.

תבלין, צבע מאכל טבעי ותרופה גם יחד

כורכום הינו קרוב משפחה של הג’ינג’ר, שורש ראוי לציון בפני עצמו. השורש הכתום משמש להפקת תבלין בצבע עז, עם ריח וטעם אופיניים. החומר הפעיל בצמח נקרא כורכומין, אך כדי שההשפעה הרפואית תהיה דרמטית יש צורך בריכוז ניכר של החומר. על כן, מקובל להמליץ על שימוש בכמוסות של אבקת כורכומין. עדיף לצרוך לאחר הארוחה (לספיגה משופרת).
החוקרים הברזילאים מציינים כי נבדקו כמה וכמה צמחים הידועים בתור משפרי דלקות. מכל הצמחים שנבדקו, ההשפעה הדרמטית על חולי קרוהן וקוליטיס הייתה של שורש הכורכום. על פי החוקרים, הכורכומין וחומרים נוספים שמצויים בכורכום התבררו כיעילים. הצליחו לעכב את ההתפתחות של חומרים מחוללי דלקות במעי. זאת ועוד, השימוש בתבלין זה הביא לעירור (התעוררות) יכולתו של הגוף בייצור עצמי של מעין נוגדנים לשיכוך דלקות. הכורכום, אם כן, הידוע בתור תבלין מפורסם הוא גם יותר. משמש גם כצבע מאכל טבעי ועשוי לשפר את תפקוד המעי. יכול לסייע לגוף בריפוי הכיבים והקלת הסימפטומים המציקים.

חשוב לציין כי אנו לא טוענים שכורכומין יעלים חיש מהר וביום אחד את אותם כאבי בטן. הוא לא מעלים מיד יציאות רכות, הקאות וכדומה. הפעילות הינה הדרגתית. מכיוון שמדובר בחומר זמין, שכיום גם נמכר בכמוסות במחירים נוחים, שווה לנסות. כדאי לכל הפחות לנסות ולבדוק. השימוש מומלץ לא רק בתקופת ההתלקחות אלא גם בתקופות שבהן חווים רמיסיה (נסיגה בסימפטומים). אם אתם סובלים מכיבים, פיסטולות, בדקו בעצמכם. אם יש דם בצואה, מעי רגיז וכיוצא באלה, נסו כורכומין וראו אם הרגשתכם תשתפר. לא ידועות תופעות לוואי גם בשימוש ממושך.

0
    0
    סל קניות
    סל הקניות ריקחזרה לחנות
      Calculate Shipping
      דילוג לתוכן