מבצעים מיוחדים
0 0.00

סובלים מכאבי בטן כרוניים או מזדמנים? יש פתרונות פשוטים להפליא

כאבי בטן יכולים להיות מטרד לא קטן. הם יכולים להעיק מאוד, להוריד את מצב הרוח לקרשים ולהציק. אם אתם סובלים מכאבי בטן כרוניים או אפילו מזדמנים, יש פתרונות טבעיים, פשוטים ויעילים, ללא תרופות וללא מרשמים.

לפעמים אתם פשוט מיובשים

לא תמיד כאבי בטן נובעים רק מן העובדה שאכלתם ארוחה כבדה מדי. אנשים רבים בימינו פשוט שוכחים להקשיב למסרים ששולח הגוף והם פשוט לא שותים מספיק מים. גם אם אתם לא מרגישים מאוד מיובשים, הקפידו לשתות יותר. בהרבה מאוד מקרים, תרגישו הרבה יותר נמרצים, ערניים וגם כאבי הבטן והנפיחות ירדו בצורה ניכרת.

כאבי בטן
צילום: Depositphotos

“השתדלו לאכול יותר בנחת. אכילה חפוזה, על רגל אחת, מעמיסה על הגוף ויוצרת קשיי עיכול. השתדלו לאכול בישיבה, לא בתנועה, ללעוס היטב את המזון ולא לבלוע כדי שתוכלו למהר ולסמן עוד וי על איזו מטלה”

חמוצים איכותיים והבטן תאמר לכם תודה

מזונות כבושים ומוחמצים טובים מאוד לבריאות ועושים נפלאות לבטן ולקיבה. אבל שימו לב: חמוצים המגיעים מקופסאות שימורים לא באמת עברו את תהליך ההתססה ויצירת חיידקים בריאים לעיכול. הם מלאים בחומץ ובמרכיבים לא טובים. מזונות כבושים כגון כרוב כבוש או מלפפונים חמוצים צריכים לעבור התססה איטית ולא מהירה. אפשר להחמיץ ירקות בבית או לקנות ירקות מוחמצים אמיתיים. אין ספק שהבטן שלכם תאמר לכם תודה גדולה על כך.

פתרונות למעי הרגיז

דיאטה שצוברת תאוצה ואשר נחשבת כמועילה לאנשים הסובלים מתופעת המעי הרגיז נקראת FODMAP. עיקר התובנה היא שמאכלים שכוללים תכולה רבה של פחמימות מקשים על אנשים מסוימים לבצע עיכול מיטבי. לצד מזונות עתירי פחמימות וסוכרים, מומלץ להעדיף גם מאכלים עם מעט לקטוז. בצקים, מאכלי חלב שום ובצל, כרובית, אלה דוגמאות למזונות שפשוט לא נספגים היטב בתהליך העיכול אצל חלק מהאנשים. נסו להוריד מהתפריט את המרכיבים האלה ולאחר מכן להחזיר אותם. אם חשתם הטבה בלעדיהם, וותרו עליהם באופן קבוע ותרגישו הרבה יותר טוב.

אכלו יותר בנחת

אנו יודעים שקדחת החיים המהירים הגיעה כמעט לכל מקום. לפעמים זה טוב, בדרך כלל זה פחות מומלץ. השתדלו לאכול יותר בנחת. אכילה חפוזה, על רגל אחת, מעמיסה על הגוף ויוצרת קשיי עיכול. השתדלו לאכול בישיבה, לא בתנועה, ללעוס היטב את המזון ולא לבלוע כדי שתוכלו למהר ולסמן עוד וי על איזו מטלה.

הכינו לעצמכם חליטה ותרגישו נהדר

יש הרבה מאוד סוגים של תה וחליטות שנועדו לעזור בקשיי עיכול ולטפל בכאבי בטן. אפשר לקנות חליטות מוכנות, רק להוסיף מים רותחים ולשתות. יש גם מיני צמחים או שורשים שניתן לקנות ולהכין לבד חליטות שעוזרות מאוד. לדוגמא, חליטות או תה עם קמומיל מרגיעים מאוד. הוסיפו לתה שאתם נוהגים לשתות מעט ג’ינג’ר טרי או מיובש וגם זה יעזור וייקל מאוד.

0
    0
    סל קניות
    סל הקניות ריקחזרה לחנות
      Calculate Shipping
      דילוג לתוכן