מבצעים מיוחדים
0 0.00

הכן גופך לחורף – קינמון במקום צינון

קינמון הוא אחד התבלינים הנפוצים והמוכרים ביותר בעולם. סגולותיו ידועות לנו שנים רבות ומשמשות תרבויות רבות בתהליכי ריפוי, ומניעת מחלות.

אלה רק מקצת התועלות שאתם יכולים להפיק מקינמון, התבלין הריחני: הוא מאפשר המתקת מאפים תוך הפחתת כמות הסוכר, הוא נחשב יעיל לטיפול בקנדידה ומחלות עור ואפילו נחשב לאמצעי לשיפור היגיינת הפה. אבל לאור החורף שנמצא בפתח, יותר מעניין לספר הפעם על יכולותיו בדברים אחרים. רוצים לחזק את הגוף ולסבול פחות מדלקות גרון או הצטננות? רוצים להרחיק מכם ומילדיכם מחלות כמו שפעת ובקיצור לחזק את הגוף מפני כל אותן מחלות חורף מעצבנות? הוסיפו קינמון לתפריט. גם טעים, גם ריחני וגם בריא.

קינמון לחיזוק הגוף
צילום: Depositphotos

“מחקרים מגלים כי בזכות שמנים אתריים שבתוכו ובזכות חומרים אנטי פטרייתיים ואנטי בקטריאליים, קינמון מתאים גם לרפואה מונעת וגם לריפוי מהיר יותר של מחלה שכבר מקננת בגוף”

מפחית דלקות ומשכך כאבים

קינמון נחשב לתבלין בעל אפקט מחמם. כלומר, הוא מסייע מאוד לחזק את הגוף כאשר מגיעים הימים הקרים והגשם דופק על החלון. אך לא נסתפק בטענה של מטפלים סיניים ישישים אשר מצביעים על האבקה כתבלין מחמם יעיל. גם ברפואה המערבית גילו את הסגולות של התבלין המתקתק והפופולרי. בין היתר, הוא מכיל בתוכו מרכיבים נוגדי דלקות ומשככי כאבים. הוא טוב ומועיל אם סובלים מגרון כואב או הצטננות. האפקט המחמם מקל על ההתמודדות עם תסמינים של שפעת. כמו כן, לצד היותו יעיל כנגד מחלות חורף הוא גם מרגיע כאבי שרירים ומעולה לסילוק רדיקלים חופשיים (בזכות מרכיבים כדוגמת חומצות פנוליות ופוליפנולים שמצויים בשפע).

קינמון חזק על ווירוסים וחיידקים

מה עומד מאחורי הצטננות או שפעת? וירוסים וחיידקים כמובן. אז לא משנה אם אתם רוצים לחזק את הגוף ולהתגונן מפני מחלות חורף שתוקפות בגלל חיידקים או שאולי האשמה היא בווירוסים, לקינמון זה ממש לא משנה. הוא יעיל וחזק גם כך וגם כך.
התבלין הזה שפעם היה מאוד יקר וכיום הוא הרבה יותר זמין, יודע להגן על הגוף ממש כאילו מדובר בסוג של אנטיביוטיקה טבעית. מחקרים מגלים כי בזכות שמנים אתריים שבתוכו ובזכות חומרים אנטי פטרייתיים ואנטי בקטריאליים, קינמון מתאים גם לרפואה מונעת וגם לריפוי מהיר יותר של מחלה שכבר מקננת בגוף. שימוש בשמן קינמון, אשר נחשב למרוכז מאוד, יכול להתאים לריפוי של דלקות בגרון והוא יכול לעזור גם במקרים שבהם סובלים מדלקת ריאות, לא פחות. אגב, כדאי לדעת שאפילו לסובלים מקשיי נשימה ואלרגיות יש לקינמון מה להציע. הוא מגיב כאנטי היסטמין, הן לאלרגיות שתוקפות את מערכת הנשימה והן לאלה שגורמות לגירודים או יובש בעור.

כמה עובדות טריוויה מרתקות

אחרי שברור לכל כי קינמון יכול להגן ואף לרפא מחלות חורף, אחרי שדיברנו על סגולותיו הטובות למקרי שפעת או הצטננות, קבלו כמה עובדות טריוויה מרתקות:
ברפואה מסורתית ועממית ברחבי העולם משתמשים לא רק באבקת הקינמון לריפוי. גם תמצית מקליפת העץ משמשת להכנת רפואות.
לא צריך לצרוך יותר מכפית אחת של קינמון ליום, גם אם מצוננים.
התבלין הזה מתאים גם לריענון הנשימה ומומלץ לסובלים מבאשת הפה.
בכפית קינמון יש עשרים קלוריות בקירוב (וגם לא מעט סידן).

0
    0
    סל קניות
    סל הקניות ריקחזרה לחנות
      Calculate Shipping
      דילוג לתוכן